Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 172
Savremeni potrošač i organska poljoprivreda u Srbiji - perspektive potrošnje organske hrane / Modern consumer and organic farming in Serbia: Perspectives of organic food consumption
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2012)
Savremena poljoprivreda se suočava s novim izazovima na području održivog razvoja i od nje se zahteva ne samo da isporučuje proizvode zadovoljavajućeg kvaliteta, već i da vodi računa o brojnim posledicama ekološkog i ...
Specifičnosti planiranja održivog turizma / Specificities of sustainable tourism planning
(Univerzitet Edukons - Fakultet za sport i turizam, Novi Sad, 2013)
U protekle dve decenije, postizanje održivosti aktivnostima je često pominjani cilj preduzeća, vlada i neprofitnih organizacija. Merenje stepena sprovodenih aktivnosti organizacije na održiv način može da bude veoma teško. ...
Ruralni turizam kao komponenta integralnog i održivog razvoja sela u Vojvodini / Rural tourism as a part of integral and sustainable development of villages in Vojvodina
(Matica srpska, Novi Sad, 2013)
Vojvodina je region ruralnog karaktera, jedan od najagrarnijih u Evropi. Ruralni razvoj, kao jedna od oblasti regionalne politike, ključan je instrument za restrukturisanje poljoprivrednog sektora te bi trebalo da ima ...
Princip pro-poor turizma - analiza pozitivnih i negativnih aspekata / Principle of pro-poor tourism: Analysis of the positive and negative aspects
(Univerzitet Edukons - Fakultet za sport i turizam, Novi Sad, 2014)
Smanjivanje siromaštva predstavlja jednu od primarnih aktivnosti koje moraju sprovoditi kako razvijene zemlje, tako i zemlje u razvoju. Budući da turizam ima veliki uticaj na ekonomiju i na globalnom i na lokalnom nivou, ...
Increasing University Competitiveness through Assessment of Green Content in Curriculum and Eco-Labeling in Higher Education
(MDPI, BASEL, 2021)
Growing environmental problems and increasing requirements of green jobs force universities around the world not only to transform their curricula but also to enrich existing ones with contents related to the promotion of ...
Export as a trigger of economic growth of the Republic of Serbia
(Sremska Kamenica : Univerzitet Educons, Fakultet poslovne ekonomije, 2020)
In recent years, Serbian exports, accompanied by the inflow of foreign direct investment, have improved significantly, resulting in stronger economic growth. However, despite the positive predictions of the European ...
Impementation of sustainable tourism in protected and sensitive areas: A case study of the Balkan Mountains, Serbia
(Univerzitet u Novom Sadu - Prirodno-matematički fakultet - Departman za geografiju, turizam i hotelijerstvo, Novi Sad, 2016)
The development of tourism in protected areas is a particular challenge for the tourism business and nature conservation. The goal of this research is to discuss an approach, or potential model, that would improve the ...
Performance audit model of incentive measures in sale channels in agricultural households of the Republic of Serbia
(Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt, 2020)
Today, in modern business, all organizations and farms, are required to maximize organizational performance in order to achieve appropriate market success. In order to raise organizational performance to the maximum level, ...
Implementacija marketing koncepta u poslovnoj praksi domaćih banaka sa posebnim osvrtom na Vojvođansku banku a.d. Novi Sad / Marketing concept implementation in local banks' business practice, with special emphasis on Vojvodjanska banka a.d. Novi Sad
(Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2010)
Na hiperkonkurentskim bankarskim tržištima danas (kakvo je i tržište Republike Srbije) imperativ za banke jeste očuvanje tržišne pozicije kao i baze klijenata. Jedan od osnovnih načina jeste primena marketing koncepta. ...
Upravljanje uslugom kao instrumentom marketing miksa - primer Eurobank EFG Beograd / Service management as a marketing mix instrument: Example of EFG Eurobank Belgrade
(Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2011)
Osnovni cilj svake banke je zadovoljavanje potreba postojećih i potencijalnih klijenata - potrošača. Marketing menadžment banke nastoji to da ostvari pravilnim upravljanjem instrumentima marketing miksa. Jedan od instrumenata ...