Претраживање
Приказ резултата 1-8 од 8
Korporativna društvena odgovornost kao element korporativnih odnosa sa javnošću vodećih kompanija u Srbiji / Corporate social responsibility as a part of corporate public relations in Serbia
(Ekonomski institut, Beograd, 2016)
Web prezentacije kompanija su pored sredstava javnog informisanja jedan od mogućih i široko korišćenih načina komuniciranja KDO. Kad je u pitanju komunikacija korporativne društvene odgovornosti dobro planiranje poruka ...
Uporedna analiza doprinosa upravljanja ljudskim resursima organizacionim performansama banaka u Srbiji / A comparative analysis of contribution of human resource management to organizational performance of banks in Serbia
(Ekonomski institut, Beograd, 2013)
Doprinos ovog rada je u prepoznavanju, dokazivanju i prezentaciji kvaliteta prakse menadžmenta ljudskih resursa kao važnog faktora za postizanje organizacione uspešnosti banaka. U okviru ovog rada definisana je grupa odnosa ...
Upravljanje menadžerskim stresom u funkciji upravljanja ljudima kao element marketing strategije / Managerial stress management as an asset in people management being a marketing strategy element
(Ekonomski institut, Beograd, 2013)
Svaka uslužna organizacija koja posluje u turbulentnim tržišnim okolnostima mora imati uspešnu marketing strategiju. Uspešna marketing strategija podrazumeva pravilno upravljanje svim elementima marketing miksa: uslužnim ...
Franšizing kao metod međunarodnog poslovanja u turizmu / Franchising as a method of international operate in tourism
(Ekonomski institut, Beograd, 2009)
Svedoci smo da danas velike kompanije postaju još veći, a mali postaju još manji ili jednostavno propadaju. Jedan od načina da se 'ostane u igri' je saradnja sa kompanijama koje imaju već izgrađen i poznat brend i imidž. ...
Nautički turizam kao faktor konkurentnosti turizma Vojvodine
(Ekonomski institut, Beograd, 2011)
Nautički turizam ima visok trend rasta, a najveći porast očekuje se upravo u našem delu Evrope. Prognoza je i da će do 2020. godine nautički turizam biti jedan od vodećih oblika u industriji turizma širom sveta. Zbog velikih ...
Savremeni poslovni modeli i marketing strategije niskotarifnih avio-kompanija sa posebnim osvrtom na tržište Srbije / Modern business models and marketing strategies of low-cost carriers with special emphasis on the Serbian market
(Ekonomski institut, Beograd, 2011)
Do pre dvadeset godina putovanje avionom je bila može se reći luksuzna povlastica ograničenog i malog segmenta putnika. Danas je zahvaljujući niskobudžetnim avio-kompanijama taj luksuz postao svojevrsni fenomen masovnog ...
Possible directions in the strategy of continuous education of primary teachers
(Ekonomski institut, Beograd, 2012)
Za prosečnog zaposlenog dodatne obuke znače unapređenje veština, zadovoljstvo poslom i povećanje sopstvene vrednosti na tržištu rada. Za organizacije najbolji odgovor na buduće izazove predstavljaju visokoobučeni i motivisani ...
Međunarodna komparacija efikasnosti u javnom sektoru - DEA metodologija / International comparisons of public sector efficiency: DEA methodology
(Ekonomski institut, Beograd, 2016)
U ovom radu je analizirana i komparirana efikasnost javnog sektora Republike Srbije sa zemljama u regionu, novim članicama Evropske unije i zemljama Evropske unije. Efikasnost javnog sektora je analizirana relevantnom ...