Претраживање
Приказ резултата 1-8 од 8
Savremeni potrošač i organska poljoprivreda u Srbiji - perspektive potrošnje organske hrane / Modern consumer and organic farming in Serbia: Perspectives of organic food consumption
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2012)
Savremena poljoprivreda se suočava s novim izazovima na području održivog razvoja i od nje se zahteva ne samo da isporučuje proizvode zadovoljavajućeg kvaliteta, već i da vodi računa o brojnim posledicama ekološkog i ...
Globalna harmonizacija finansijskog izveštavanja / Global harmonization financial reporting
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2011)
Da bi se stekao uvid u obim i strukturu finansijske versus poslovne situacije kompanije, za koju je zainteresovan, korisnik bi trebalo da raspolaže racionalnim godišnjim ili učestalijim bilansnim agregatima.'1 Zahtevi za ...
Implementacija sistema upravljanja kvalitetom i nivo zrelosti preduzeća u industriji mleka u Republici Srbiji / Implementation of quality management system and the level of maturity of the company in the dairy industry of Serbia
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2021)
Osnovni cilj ovog naučnog rada je da se ukaže na postojanje razlika u primeni sistema upravljanja kvalitetom kao i nivoa zrelosti u preduzećima industrije mleka u Republici Srbiji. Na osnovu postavljenog cilja definisana ...
Finansijska analiza uspešnosti poslovanja na primeru FC 'Southampton leisure holdings' / Financial analysis of the success of the example FC 'Southampton leisure holdings'
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2012)
Prilikom determinisanja predmeta i cilja versus ciljeva naučnog istraživanja, neophodno je zadovoljiti principe potpunog, egzaktnog i blagovremenog bilansnog izveštavanja. Prethodno pomenuto, iz aspekta bilo kog odnosno ...
Poznavanje francuskog jezika i kulture - preduslov za poboljšanje ekonomskih odnosa Srbije i Francuske / Knowledge of French language and culture: A precondition for improving economic relations between Serbia and France
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2017)
Francuska je jedna od najvećih ekonomija sveta i jedna od najuticajnijih zemalja EU, a vekovno prijateljstvo sa Srbijom, njena strateška pozicija na Zapadnom Balkanu i komplementarnost ekonomija predstavljaju dobru osnovu ...
Web prezentacija finansijskih izveštaja
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2008)
Brojne su prednosti Interneta, u smislu realizacije određenih poslovnih poduhvata heterogenih entiteta. Putem permanentnog implementiranja Web sajta, poslovanje postaje propulzivnije, povećava se tržišna utakmica redukuju ...
Suština, značaj i naučno-metodološki pristupi valorizacije preduzeća
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2006)
U potonje vreme, usled inertnosti društvenog kapitala, javlja se sve veća potreba za inaugurisanjem versus razvijanjem drugih, efikasnijih, vlasničkih oblika udruživanja sredstava. Društveni kapital se, u inherentnoj meri, ...
Uloga sajmova turizma u promociji turističkih proizvoda / The role of trade fairs in the promotion of tourist products
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2009)
Iako su sajmovi stare i klasične tržišne institucije, oni i dalje imaju nesmanjen značaj u poslovnom svetu. Uprkos postojanju novih oblika trgovine i promocije, sajmovi su za turističku industriju nezamenljivi. Sajmovi ...