Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 132
Savremeni potrošač i organska poljoprivreda u Srbiji - perspektive potrošnje organske hrane / Modern consumer and organic farming in Serbia: Perspectives of organic food consumption
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2012)
Savremena poljoprivreda se suočava s novim izazovima na području održivog razvoja i od nje se zahteva ne samo da isporučuje proizvode zadovoljavajućeg kvaliteta, već i da vodi računa o brojnim posledicama ekološkog i ...
Specifičnosti planiranja održivog turizma / Specificities of sustainable tourism planning
(Univerzitet Edukons - Fakultet za sport i turizam, Novi Sad, 2013)
U protekle dve decenije, postizanje održivosti aktivnostima je često pominjani cilj preduzeća, vlada i neprofitnih organizacija. Merenje stepena sprovodenih aktivnosti organizacije na održiv način može da bude veoma teško. ...
Ruralni turizam kao komponenta integralnog i održivog razvoja sela u Vojvodini / Rural tourism as a part of integral and sustainable development of villages in Vojvodina
(Matica srpska, Novi Sad, 2013)
Vojvodina je region ruralnog karaktera, jedan od najagrarnijih u Evropi. Ruralni razvoj, kao jedna od oblasti regionalne politike, ključan je instrument za restrukturisanje poljoprivrednog sektora te bi trebalo da ima ...
Princip pro-poor turizma - analiza pozitivnih i negativnih aspekata / Principle of pro-poor tourism: Analysis of the positive and negative aspects
(Univerzitet Edukons - Fakultet za sport i turizam, Novi Sad, 2014)
Smanjivanje siromaštva predstavlja jednu od primarnih aktivnosti koje moraju sprovoditi kako razvijene zemlje, tako i zemlje u razvoju. Budući da turizam ima veliki uticaj na ekonomiju i na globalnom i na lokalnom nivou, ...
Impementation of sustainable tourism in protected and sensitive areas: A case study of the Balkan Mountains, Serbia
(Univerzitet u Novom Sadu - Prirodno-matematički fakultet - Departman za geografiju, turizam i hotelijerstvo, Novi Sad, 2016)
The development of tourism in protected areas is a particular challenge for the tourism business and nature conservation. The goal of this research is to discuss an approach, or potential model, that would improve the ...
Implementacija marketing koncepta u poslovnoj praksi domaćih banaka sa posebnim osvrtom na Vojvođansku banku a.d. Novi Sad / Marketing concept implementation in local banks' business practice, with special emphasis on Vojvodjanska banka a.d. Novi Sad
(Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2010)
Na hiperkonkurentskim bankarskim tržištima danas (kakvo je i tržište Republike Srbije) imperativ za banke jeste očuvanje tržišne pozicije kao i baze klijenata. Jedan od osnovnih načina jeste primena marketing koncepta. ...
Upravljanje uslugom kao instrumentom marketing miksa - primer Eurobank EFG Beograd / Service management as a marketing mix instrument: Example of EFG Eurobank Belgrade
(Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2011)
Osnovni cilj svake banke je zadovoljavanje potreba postojećih i potencijalnih klijenata - potrošača. Marketing menadžment banke nastoji to da ostvari pravilnim upravljanjem instrumentima marketing miksa. Jedan od instrumenata ...
Atraktivnost kompleksne turističke ponude fruškogorskih manastira i sela iz ugla potencijalnih turista / Attractiveness of the complex tourist offer of monasteries and villages of Fruška gora from the aspect of potential tourists
(Univerzitet Edukons - Fakultet za sport i turizam, Novi Sad, 2012)
Oživljavanje fruškogorskih sela i sprečavanje njihovog nestajanja podrazumeva aktiviranje privrednih aktivnosti koje će obezbediti egzistencijalne uslove za život na selu. Jedna od alternativa jeste turističko oživljavanje ...
Tržište avio usluga u Srbiji u novim ekonomsko-političkim uslovima - dolazak niskotarifnih avio-kompanija / Serbian air market in new economic-political conditions: Coming of low cost airlines
(Institut za političke studije, Beograd, 2010)
Jedno od najpropulzivnijih segmenata transportnog tržišta u poslednjih 20-tak godina svakako predstavlja tržište avio usluga. Od prvobitnog mita o Dedalu i Ikaru, da čovek može da leti, pa do prvog modela aviona braće Rajt ...
Ruralni turizam - propuštena šansa Srbije / Rural tourism: Serbia's missed chance
(Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt, 2016)
Ruralni turizam je u isto vreme i stara i nova pojava. Interesovanje za rekreaciju u seoskim predelima počelo je da raste već u XIX veku, kao reakcija na pritisak rastuće urbanizacije i industrijalizacije. Srbija ima velike ...