Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-4 od 4
Web prezentacija finansijskih izveštaja
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2008)
Brojne su prednosti Interneta, u smislu realizacije određenih poslovnih poduhvata heterogenih entiteta. Putem permanentnog implementiranja Web sajta, poslovanje postaje propulzivnije, povećava se tržišna utakmica redukuju ...
Franšizing kao metod međunarodnog poslovanja u turizmu / Franchising as a method of international operate in tourism
(Ekonomski institut, Beograd, 2009)
Svedoci smo da danas velike kompanije postaju još veći, a mali postaju još manji ili jednostavno propadaju. Jedan od načina da se 'ostane u igri' je saradnja sa kompanijama koje imaju već izgrađen i poznat brend i imidž. ...
Suština, značaj i naučno-metodološki pristupi valorizacije preduzeća
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2006)
U potonje vreme, usled inertnosti društvenog kapitala, javlja se sve veća potreba za inaugurisanjem versus razvijanjem drugih, efikasnijih, vlasničkih oblika udruživanja sredstava. Društveni kapital se, u inherentnoj meri, ...
Uloga sajmova turizma u promociji turističkih proizvoda / The role of trade fairs in the promotion of tourist products
(Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš, 2009)
Iako su sajmovi stare i klasične tržišne institucije, oni i dalje imaju nesmanjen značaj u poslovnom svetu. Uprkos postojanju novih oblika trgovine i promocije, sajmovi su za turističku industriju nezamenljivi. Sajmovi ...