Приказ основних података о документу

Strategic marketing management of tourist destination Zemun

dc.creatorRadnović, Branislav
dc.creatorIlić, Milena P.
dc.date.accessioned2023-04-07T13:46:01Z
dc.date.available2023-04-07T13:46:01Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1820-6859
dc.identifier.urihttps://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/76
dc.description.abstractNakon urađene situacione analize Zemuna kao turističke destinacije, a usled opšteg zaključka da Zemun kao turistička destinacije nije na odgovarajući način pozicioniran na nacionalnom turističkom tržištu, niti je dovoljno izdiferenciran u odnosu na glavne konkurente, već je utopljen u turističku ponudu Beograda, prelazi se na sledeće korake. Drugi korak za adekvatno marketing upravljanje je formulisanje zadataka, misije, ciljeva, smernica i strategija za adekvatno upravljanje Zemunom kao turističkom destinacijom, te će se u ovom radu dati osnovni postulati vezani za pomenutu problematiku. .sr
dc.description.abstractSituational analysis was done for tourist destination Zemun, due to a general conclusion that Zemun, as a tourist destination, is not properly positioned on the national tourist market, nor is it differentiated comparing to major competitors, but 'drowned' in the tourist offer of Belgrade, over the next step. Another step for adequate marketing management is the formation of task, mission, goals, policies and strategies for appropriate marketing management of Zemun as a tourist destination, and will in this paper provide the basic postulates related to the aforementioned problems. .en
dc.publisherUniverzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourcePoslovna ekonomija
dc.subjectzadacisr
dc.subjectturistička destinacijasr
dc.subjectstrategijesr
dc.subjectsmernicesr
dc.subjectsegmentacijasr
dc.subjectpozicioniranjesr
dc.subjectmisijasr
dc.subjectmarketing menadžmentsr
dc.subjectdiferencijacijasr
dc.subjectciljevisr
dc.subjecttourism destinationsen
dc.subjecttasksen
dc.subjectstrategiesen
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectpositioningen
dc.subjectpoliciesen
dc.subjectmissionen
dc.subjectmarketing managementen
dc.subjectgoalsen
dc.subjectdifferentiationen
dc.titleStrategijski marketing menadžment turističke destinacije Zemunsr
dc.titleStrategic marketing management of tourist destination Zemunen
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dc.citation.epage46
dc.citation.issue1
dc.citation.other4(1): 33-46
dc.citation.rankM51
dc.citation.spage33
dc.citation.volume4
dc.identifier.rcubconv_433
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу