Integrisano marketing komuniciranje i nova paradigma marketinga
Integrated marketing communication and new marketing paradigm
Докторска теза
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Predmet ovog istraživanja obuhvata teorijske, metodološke i praktične aspekte kreiranja i primene adekvatne marketing strategije u procesu pripreme domaćih privrednih subjekata za primenu integrisanog marketing komuniciranja. Strateško partnerstvo predstavlja složen proces uspostavljanja saradnje izmedju različitih privrednih subjekata najčešće iz različitih zemalja. U ovom radu su definisane zajedničke oblasti koje je potrebno istražiti a rezultate istraživanja usmeriti na poboljšanje efikasnosti ovih procesa posebno u segmentu manjih poslovnih sistema. U okviru analize realizovanih načina primene integrisanog marketinng komuniciranja u zemlji i u okruđenju, položaja naše zemlje u regionu, potencijala i mogućnosti, razradjeni su svi oblici saradnje koji imaju obeležja strateškog partnerstva, a poseban naglasak je dat na novom konceptu integrisanog marketing komuniciranja kao jednom od najefikasnijih oblika koji nije dovoljno u primeni na našem prostoru.
Извор:
Универзитет Едуконс, 23-09-2016Издавач:
- Универзитет Едуконс, Факултет пословне економије
URI
http://educons.edu.rs/studije/doktorske-studije/repozitorijum/https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7486
https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/591
Колекције
Институција/група
EDUCONS UniverzitetTY - THES AU - Laban, Bogdan PY - 2016-09-23 UR - http://educons.edu.rs/studije/doktorske-studije/repozitorijum/ UR - https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7486 UR - https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/591 AB - Predmet ovog istraživanja obuhvata teorijske, metodološke i praktične aspekte kreiranja i primene adekvatne marketing strategije u procesu pripreme domaćih privrednih subjekata za primenu integrisanog marketing komuniciranja. Strateško partnerstvo predstavlja složen proces uspostavljanja saradnje izmedju različitih privrednih subjekata najčešće iz različitih zemalja. U ovom radu su definisane zajedničke oblasti koje je potrebno istražiti a rezultate istraživanja usmeriti na poboljšanje efikasnosti ovih procesa posebno u segmentu manjih poslovnih sistema. U okviru analize realizovanih načina primene integrisanog marketinng komuniciranja u zemlji i u okruđenju, položaja naše zemlje u regionu, potencijala i mogućnosti, razradjeni su svi oblici saradnje koji imaju obeležja strateškog partnerstva, a poseban naglasak je dat na novom konceptu integrisanog marketing komuniciranja kao jednom od najefikasnijih oblika koji nije dovoljno u primeni na našem prostoru. PB - Универзитет Едуконс, Факултет пословне економије T2 - Универзитет Едуконс T1 - Integrisano marketing komuniciranje i nova paradigma marketinga UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7486 ER -
@phdthesis{ author = "Laban, Bogdan", year = "2016-09-23", abstract = "Predmet ovog istraživanja obuhvata teorijske, metodološke i praktične aspekte kreiranja i primene adekvatne marketing strategije u procesu pripreme domaćih privrednih subjekata za primenu integrisanog marketing komuniciranja. Strateško partnerstvo predstavlja složen proces uspostavljanja saradnje izmedju različitih privrednih subjekata najčešće iz različitih zemalja. U ovom radu su definisane zajedničke oblasti koje je potrebno istražiti a rezultate istraživanja usmeriti na poboljšanje efikasnosti ovih procesa posebno u segmentu manjih poslovnih sistema. U okviru analize realizovanih načina primene integrisanog marketinng komuniciranja u zemlji i u okruđenju, položaja naše zemlje u regionu, potencijala i mogućnosti, razradjeni su svi oblici saradnje koji imaju obeležja strateškog partnerstva, a poseban naglasak je dat na novom konceptu integrisanog marketing komuniciranja kao jednom od najefikasnijih oblika koji nije dovoljno u primeni na našem prostoru.", publisher = "Универзитет Едуконс, Факултет пословне економије", journal = "Универзитет Едуконс", title = "Integrisano marketing komuniciranje i nova paradigma marketinga", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7486" }
Laban, B.. (2016-09-23). Integrisano marketing komuniciranje i nova paradigma marketinga. in Универзитет Едуконс Универзитет Едуконс, Факултет пословне економије.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7486
Laban B. Integrisano marketing komuniciranje i nova paradigma marketinga. in Универзитет Едуконс. 2016;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7486 .
Laban, Bogdan, "Integrisano marketing komuniciranje i nova paradigma marketinga" in Универзитет Едуконс (2016-09-23), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7486 .