Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
Menadžment u turizmu - valorizacija kvaliteta turističke ponude u ruralnim sredinama / Tourism management: Valorization of the tourist offer quality in the rural regions
(Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2016)
U radu je prikazan teoretski model valorizacije nivoa kvaliteta turističke ponude u ruralnim sredinama, sa posebnim osvrtom na uticaj sporta i rekreacije. Osnovni cilj seoskog turizma je da, na osnovu turističke potražnje, ...
Marketing strategija tajne kupovine u uslužnom sektoru / Marketing strategy of mystery shopping in service sector
(Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2014)
Jedan od načina merenja kvaliteta usluge je i tajna kupovina. Tajnom kupovinom se meri ponašanje zaposlenih u jednoj organizaciji. Zaposleni u bankama se ocenjuju tokom uslužne interakcije. Zaposleni su ujedno i prva karika ...
Evolucija ruralnog razvoja EU i analiza ruralne politike Srbije / Evolution of EU rural development with emphasis on rural development in Serbia
(Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2012)
Predmet istraživanja ovog rada predstavlja uporednu analizu ruralnog razvoja, kao i njegovu diverzifikaciju u zemljama EU. Autor u radu razmatra glavne elemente ruralnog razvoja. Polazi od koncepta integralnog ruralnog ...
Razvojni pravci turizma uz podršku fondova Evropske unije - šansa za privredni oporavak Vojvodine / Development trends of tourism supported by European Union funds: Opportunity for economy recovering of Vojvodina
(Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2013)
Evropa je sa stanovišta učešća u turističkom prometu i potrošnji već decenijama najznačajnije turističko područje sveta. U granicama Evropske unije nalaze se najrazvijenije inicijativne i receptivne turističke zemlje. Dugi ...