Search
Now showing items 1-9 of 9
Ruralni turizam kao komponenta integralnog i održivog razvoja sela u Vojvodini / Rural tourism as a part of integral and sustainable development of villages in Vojvodina
(Matica srpska, Novi Sad, 2013)
Vojvodina je region ruralnog karaktera, jedan od najagrarnijih u Evropi. Ruralni razvoj, kao jedna od oblasti regionalne politike, ključan je instrument za restrukturisanje poljoprivrednog sektora te bi trebalo da ima ...
Implementacija marketing koncepta u poslovnoj praksi domaćih banaka sa posebnim osvrtom na Vojvođansku banku a.d. Novi Sad / Marketing concept implementation in local banks' business practice, with special emphasis on Vojvodjanska banka a.d. Novi Sad
(Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2010)
Na hiperkonkurentskim bankarskim tržištima danas (kakvo je i tržište Republike Srbije) imperativ za banke jeste očuvanje tržišne pozicije kao i baze klijenata. Jedan od osnovnih načina jeste primena marketing koncepta. ...
Značaj, uloga i karakteristike savremenih komercijalnih sajmova turizma / The role, importance and characteristics of modern tourism trade fairs
(Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2010)
Iako su sajmovi stare i klasične tržišne institucije, oni i dalje imaju nesmanjen značaj u poslovnom svetu. Uprkos postojanju novih oblika trgovine i promocije, sajmovi su za turističku industriju nezamenljivi. Sajmovi ...
Marketing u turizmu : skripta
(Beograd : Fakultet za poslovne studije i pravo, Univerzitet "Union - Nikola Tesla", 2021)
Savremeni poslovni modeli i marketing strategije niskotarifnih avio-kompanija sa posebnim osvrtom na tržište Srbije / Modern business models and marketing strategies of low-cost carriers with special emphasis on the Serbian market
(Ekonomski institut, Beograd, 2011)
Do pre dvadeset godina putovanje avionom je bila može se reći luksuzna povlastica ograničenog i malog segmenta putnika. Danas je zahvaljujući niskobudžetnim avio-kompanijama taj luksuz postao svojevrsni fenomen masovnog ...
Ruralni turizam kao faktor revitalizacije sela u Vojvodini - izazovi i pravci razvoja / Rural tourism as a factor of revitalization of village in Voivodina: Challenges and possible directions of development
(Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt, 2010)
Ruralni turizam je značajna komponenta integralnog i održivog razvoja sela, kao i važan faktor u podsticanju razvoja lokalne poljoprivredne i nepoljoprivredne delatnosti na selu, a takođe predstavlja i poseban podsticaj ...
Marketing u turizmu : praktikum
(Beograd : Fakultet za poslovne studije i pravo, Univerzitet "Union - Nikola Tesla", 2021)
Turizam predstavlja putovanje u svrhu rekreacije, ugođaja ili posla, a najčešće je ograničenog
trajanja. Povezuje se uglavnom sa putovanjem van domicilne zemlje, ali se takođe može
odnositi na putovanje na druge lokacije ...
Marketing odnosa - uloga i značaj u malim i srednjim preduzećima / Relationship marketing: The role and importance of small and medium enterprises
(Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2012)
Mala i srednja preduzeća (MSP) imaju karakteristiku da povećavaju stepen i obim korišćenja novih resursa jedne privrede, uz visok stepen fleksibilnosti i adaptivnosti novim tržišnim i drugim uslovima. Problemi sa kojima ...
A new approach to mass customization to modern customer
(DRUNPP-SARAJEVO, SARAJEVO, 2011)
Modern business environment is based on entirely new dimensions, where the spatial dimension is lost in importance and goes into the background. Mass customization enables companies from around the world via the Internet ...