Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 24
Ruralni turizam kao komponenta integralnog i održivog razvoja sela u Vojvodini / Rural tourism as a part of integral and sustainable development of villages in Vojvodina
(Matica srpska, Novi Sad, 2013)
Vojvodina je region ruralnog karaktera, jedan od najagrarnijih u Evropi. Ruralni razvoj, kao jedna od oblasti regionalne politike, ključan je instrument za restrukturisanje poljoprivrednog sektora te bi trebalo da ima ...
Performance audit model of incentive measures in sale channels in agricultural households of the Republic of Serbia
(Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt, 2020)
Today, in modern business, all organizations and farms, are required to maximize organizational performance in order to achieve appropriate market success. In order to raise organizational performance to the maximum level, ...
Ruralni turizam - propuštena šansa Srbije / Rural tourism: Serbia's missed chance
(Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt, 2016)
Ruralni turizam je u isto vreme i stara i nova pojava. Interesovanje za rekreaciju u seoskim predelima počelo je da raste već u XIX veku, kao reakcija na pritisak rastuće urbanizacije i industrijalizacije. Srbija ima velike ...
Faktori koji utiču na učestalost potrošnje domaćih i inostranih brendova brze hrane / Factors affecting the frequency of consumption of domestic and foreign fast food brands
(Univerzitet u Novom Sadu - Naučni institut za prehrambene tehnologije, Novi Sad, 2020)
Brz tempo života poslednjih godina doveo je do povećane konzumacije brze hrane u svim životnim uzrastima i socijalnim grupama, kao i s tim u vezi do povećanja broja novootvorenih restorana brze hrane. Prethodno analizirana ...
Digital agriculture: The case of the Autonomous Province of Vojvodina
(Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt, 2022)
Agriculture as a crucial economic sector has changed rapidly in the last few decades, more than in previous centuries, because of technological achievements that opened a niche in the international agricultural sector known ...
Pravni aspekt finansijske analize u agrobiznisu u Srbiji / Legal aspects of financial analysis in agribusiness companies in Serbia
(Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt, 2016)
Kako je kompanija živi organizam, njen rast i razvoj zavise od adekvatnosti planiranja, kontrole i anlitičkih procedura koje preduzeće koristi u svim aspektima sopstvenog poslovanja. Pod tim uslovima, finansijsko-računovodstvene ...
Korporativna društvena odgovornost kao element korporativnih odnosa sa javnošću vodećih kompanija u Srbiji / Corporate social responsibility as a part of corporate public relations in Serbia
(Ekonomski institut, Beograd, 2016)
Web prezentacije kompanija su pored sredstava javnog informisanja jedan od mogućih i široko korišćenih načina komuniciranja KDO. Kad je u pitanju komunikacija korporativne društvene odgovornosti dobro planiranje poruka ...
Opasnost od suše u osiguranju biljne proizvodnje / The risk of drought in crop production insurance
(Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt, 2016)
Cilj ovog rada je bio da se istraži rizik od suše kao jedna od opasnosti koje mogu naneti izuzetno ozbiljne štete biljnoj proizvodnji, te njegova obuhvaćenost osiguravajućom zaštitom na tržištu osiguranja. U tu svrhu najpre ...
Razvoj vinskog turizma Sremskih Karlovaca i integracija u regionalnu turističku ponudu / Development of Sremski Karlovci wine tourism and integration in the regional tourism offer
(Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt, 2015)
Procesi globalizacije i integracije su neminovni u svim privrednim oblastima, pa i u turizmu. Potencijalni uspeh vinskog turizma u Sremskim Karlovcima treba da se bazira na diverzifikaciji proizvoda koja podrazumeva upliv ...
Kvalitet gurmanskih proizvoda i usluga i savremeni trendovi u restoraterstvu / Quality of gourmand products and services and modern trends in restaurant industry
(Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt, 2014)
Unapređenje hotelske ponude uvođenjem različitih sadržaja i usluga (bazeni, barovi, kongresne sale, specijalizovani restorani, raznovrsna i atraktivna gastronomska ponuda), uz strategijski i holistički pristup razvoju ...