Metode aktivnog učenja na časovima engleskog jezika kao stranog
Active teaching methods in ESL classes
Апстракт
Ovaj rad predstavlja metodološki osvrt na način na koji se aktivne metode učenja (Ivić et al. 2001) mogu primeniti na časove Engleskog jezika kao stranog kod studenata psihologije na univerzitetskom nivou. Svaki element metodologije aktivnog učenja će se staviti u kontekst časa Engleskog jezika sa studentima psihologije. Ključni elementi uključuju studentsku in terakciju, studenstku inicijativu, istraživački razgovor, metode ponavljanja i evaluacije itd. Cilj je diskusija mogućeg korišćenja različitih aktivnosti i resursa Engleskog jezika kao stranog koji odgovaraju modelu aktivnog učenja i koji mogu da doprinesu većem nivou učenja i UK ljučivanja studenata u sam proces učenja. Naglasak će biti na glavnim jezičkim veštinama koje uključuju čitanje, slušanje, pisanje i govor i način na koji se one razvijaju u kontekstu aktivnog učenja.
This article represents a methodological overview of how active teaching and learning meth ods by Ivić et al. (2001) can be applied in the ESL classes with the psychology students at the university level. Each element of the active teaching methodology will be placed in the context of the English Language class with the students of Psychology. These key elements include student interaction, student initiative, explorative talk, methods of revision and evaluation etc. The aim of the paper is to discuss possibilities of incorporation of various ESL class activities and resources that correspond to the active learning model which as a result can contribute to a higher level of learning and engagement of the students. Additionally, the emphasis will be on the main language skills which include reading, listening, writing and speaking that are developed in the setting of active teaching methodology.
Кључне речи:
predavanje / metodologija / Engleski jezik kao strani / aktivno učenje / teaching / methodology / Esl / active LearningИзвор:
TIMS. Acta, 2022, 16, 1, 49-54Издавач:
- Univerzitet Edukons - Fakultet za sport i turizam, Novi Sad
Колекције
Институција/група
Učiteljski fakultetTY - JOUR AU - Đorić, Valentina AU - Petković, Violeta PY - 2022 UR - https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/469 AB - Ovaj rad predstavlja metodološki osvrt na način na koji se aktivne metode učenja (Ivić et al. 2001) mogu primeniti na časove Engleskog jezika kao stranog kod studenata psihologije na univerzitetskom nivou. Svaki element metodologije aktivnog učenja će se staviti u kontekst časa Engleskog jezika sa studentima psihologije. Ključni elementi uključuju studentsku in terakciju, studenstku inicijativu, istraživački razgovor, metode ponavljanja i evaluacije itd. Cilj je diskusija mogućeg korišćenja različitih aktivnosti i resursa Engleskog jezika kao stranog koji odgovaraju modelu aktivnog učenja i koji mogu da doprinesu većem nivou učenja i UK ljučivanja studenata u sam proces učenja. Naglasak će biti na glavnim jezičkim veštinama koje uključuju čitanje, slušanje, pisanje i govor i način na koji se one razvijaju u kontekstu aktivnog učenja. AB - This article represents a methodological overview of how active teaching and learning meth ods by Ivić et al. (2001) can be applied in the ESL classes with the psychology students at the university level. Each element of the active teaching methodology will be placed in the context of the English Language class with the students of Psychology. These key elements include student interaction, student initiative, explorative talk, methods of revision and evaluation etc. The aim of the paper is to discuss possibilities of incorporation of various ESL class activities and resources that correspond to the active learning model which as a result can contribute to a higher level of learning and engagement of the students. Additionally, the emphasis will be on the main language skills which include reading, listening, writing and speaking that are developed in the setting of active teaching methodology. PB - Univerzitet Edukons - Fakultet za sport i turizam, Novi Sad T2 - TIMS. Acta T1 - Metode aktivnog učenja na časovima engleskog jezika kao stranog T1 - Active teaching methods in ESL classes EP - 54 IS - 1 SP - 49 VL - 16 DO - 10.5937/timsact16-38095 UR - conv_422 ER -
@article{ author = "Đorić, Valentina and Petković, Violeta", year = "2022", abstract = "Ovaj rad predstavlja metodološki osvrt na način na koji se aktivne metode učenja (Ivić et al. 2001) mogu primeniti na časove Engleskog jezika kao stranog kod studenata psihologije na univerzitetskom nivou. Svaki element metodologije aktivnog učenja će se staviti u kontekst časa Engleskog jezika sa studentima psihologije. Ključni elementi uključuju studentsku in terakciju, studenstku inicijativu, istraživački razgovor, metode ponavljanja i evaluacije itd. Cilj je diskusija mogućeg korišćenja različitih aktivnosti i resursa Engleskog jezika kao stranog koji odgovaraju modelu aktivnog učenja i koji mogu da doprinesu većem nivou učenja i UK ljučivanja studenata u sam proces učenja. Naglasak će biti na glavnim jezičkim veštinama koje uključuju čitanje, slušanje, pisanje i govor i način na koji se one razvijaju u kontekstu aktivnog učenja., This article represents a methodological overview of how active teaching and learning meth ods by Ivić et al. (2001) can be applied in the ESL classes with the psychology students at the university level. Each element of the active teaching methodology will be placed in the context of the English Language class with the students of Psychology. These key elements include student interaction, student initiative, explorative talk, methods of revision and evaluation etc. The aim of the paper is to discuss possibilities of incorporation of various ESL class activities and resources that correspond to the active learning model which as a result can contribute to a higher level of learning and engagement of the students. Additionally, the emphasis will be on the main language skills which include reading, listening, writing and speaking that are developed in the setting of active teaching methodology.", publisher = "Univerzitet Edukons - Fakultet za sport i turizam, Novi Sad", journal = "TIMS. Acta", title = "Metode aktivnog učenja na časovima engleskog jezika kao stranog, Active teaching methods in ESL classes", pages = "54-49", number = "1", volume = "16", doi = "10.5937/timsact16-38095", url = "conv_422" }
Đorić, V.,& Petković, V.. (2022). Metode aktivnog učenja na časovima engleskog jezika kao stranog. in TIMS. Acta Univerzitet Edukons - Fakultet za sport i turizam, Novi Sad., 16(1), 49-54. https://doi.org/10.5937/timsact16-38095 conv_422
Đorić V, Petković V. Metode aktivnog učenja na časovima engleskog jezika kao stranog. in TIMS. Acta. 2022;16(1):49-54. doi:10.5937/timsact16-38095 conv_422 .
Đorić, Valentina, Petković, Violeta, "Metode aktivnog učenja na časovima engleskog jezika kao stranog" in TIMS. Acta, 16, no. 1 (2022):49-54, https://doi.org/10.5937/timsact16-38095 ., conv_422 .