Marketing analiza privrednog potencijala turističkih usluga Lukovske Banje
Marketing analysis of economic potencial of tourist services of spa Lukovska Banja
Апстракт
Lukovska banja je jedna od značajnijih banja u Srbiji, kada je u pitanju potencijal kojim raspolaže. Nažalost, kao i u brojnim drugim slučajevima turističkih destinacija iz Srbije, pre svega banja, ovaj potencijal nije dovoljno iskorišćen. U radu je predstavljena situaciona analiza, kao i marketing analiza Lukovske banje. Na osnovu situacione analize, kroz sagledavanje trenutne pozicije ove turističke destinacije, konkurencije, pretnji i šansi iz okruženja, urađen je pregled potencijalne marketing strategije, kao i moguće smernice budućeg razvoja. U tom cilju izvršeno je i primarno istraživanje u kom su učestovala 124 ispitanika u periodu od 01. 07. do 31. 07. 2017. godine u okviru kojeg je sprovedena analiza stavova turista o kvalitetu pruženih turističkih usluga i analiza zadovoljstva ponudom turističke destinacije Lukovska banja.
Lukovska Banja is one of the most significant spas in Serbia, when it comes to the potential at its disposal. Unfortunately, as in many other cases of tourist destinations in Serbia, especially spas, this potential is not used enough. The paper presents the situation analysis as well as marketing analysis of spa Lukovska banja. Based on the situation analysis, paper gives the assessment of the current position of tourist destinations, competition, threats and opportunities in the region, made an overview of the potential marketing strategies as well as possible directions for future development. Through primary research, in which 124 respondents participated in the period from 01st July to 31st July 2017, the analysis of tourist attitudes about the quality of the provided tourist services and satisfaction with the offer of the tourist destination Lukovska Banja in whole.
Кључне речи:
menadžment turističkih destinacija / marketing strategija / marketing analiza / banjski turizam / tourism / spa tourism / marketing strategy / managment of touristic organizationsИзвор:
Poslovna ekonomija, 2018, 12, 1, 162-181Издавач:
- Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica
Институција/група
Fakultet poslovne ekonomijeTY - JOUR AU - Radnović, Branislav AU - Dragić, Dragana AU - Miletić, Lidija AU - Đurđević, Diona PY - 2018 UR - https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/337 AB - Lukovska banja je jedna od značajnijih banja u Srbiji, kada je u pitanju potencijal kojim raspolaže. Nažalost, kao i u brojnim drugim slučajevima turističkih destinacija iz Srbije, pre svega banja, ovaj potencijal nije dovoljno iskorišćen. U radu je predstavljena situaciona analiza, kao i marketing analiza Lukovske banje. Na osnovu situacione analize, kroz sagledavanje trenutne pozicije ove turističke destinacije, konkurencije, pretnji i šansi iz okruženja, urađen je pregled potencijalne marketing strategije, kao i moguće smernice budućeg razvoja. U tom cilju izvršeno je i primarno istraživanje u kom su učestovala 124 ispitanika u periodu od 01. 07. do 31. 07. 2017. godine u okviru kojeg je sprovedena analiza stavova turista o kvalitetu pruženih turističkih usluga i analiza zadovoljstva ponudom turističke destinacije Lukovska banja. AB - Lukovska Banja is one of the most significant spas in Serbia, when it comes to the potential at its disposal. Unfortunately, as in many other cases of tourist destinations in Serbia, especially spas, this potential is not used enough. The paper presents the situation analysis as well as marketing analysis of spa Lukovska banja. Based on the situation analysis, paper gives the assessment of the current position of tourist destinations, competition, threats and opportunities in the region, made an overview of the potential marketing strategies as well as possible directions for future development. Through primary research, in which 124 respondents participated in the period from 01st July to 31st July 2017, the analysis of tourist attitudes about the quality of the provided tourist services and satisfaction with the offer of the tourist destination Lukovska Banja in whole. PB - Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica T2 - Poslovna ekonomija T1 - Marketing analiza privrednog potencijala turističkih usluga Lukovske Banje T1 - Marketing analysis of economic potencial of tourist services of spa Lukovska Banja EP - 181 IS - 1 SP - 162 VL - 12 DO - 10.5937/poseko13-15138 UR - conv_601 ER -
@article{ author = "Radnović, Branislav and Dragić, Dragana and Miletić, Lidija and Đurđević, Diona", year = "2018", abstract = "Lukovska banja je jedna od značajnijih banja u Srbiji, kada je u pitanju potencijal kojim raspolaže. Nažalost, kao i u brojnim drugim slučajevima turističkih destinacija iz Srbije, pre svega banja, ovaj potencijal nije dovoljno iskorišćen. U radu je predstavljena situaciona analiza, kao i marketing analiza Lukovske banje. Na osnovu situacione analize, kroz sagledavanje trenutne pozicije ove turističke destinacije, konkurencije, pretnji i šansi iz okruženja, urađen je pregled potencijalne marketing strategije, kao i moguće smernice budućeg razvoja. U tom cilju izvršeno je i primarno istraživanje u kom su učestovala 124 ispitanika u periodu od 01. 07. do 31. 07. 2017. godine u okviru kojeg je sprovedena analiza stavova turista o kvalitetu pruženih turističkih usluga i analiza zadovoljstva ponudom turističke destinacije Lukovska banja., Lukovska Banja is one of the most significant spas in Serbia, when it comes to the potential at its disposal. Unfortunately, as in many other cases of tourist destinations in Serbia, especially spas, this potential is not used enough. The paper presents the situation analysis as well as marketing analysis of spa Lukovska banja. Based on the situation analysis, paper gives the assessment of the current position of tourist destinations, competition, threats and opportunities in the region, made an overview of the potential marketing strategies as well as possible directions for future development. Through primary research, in which 124 respondents participated in the period from 01st July to 31st July 2017, the analysis of tourist attitudes about the quality of the provided tourist services and satisfaction with the offer of the tourist destination Lukovska Banja in whole.", publisher = "Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica", journal = "Poslovna ekonomija", title = "Marketing analiza privrednog potencijala turističkih usluga Lukovske Banje, Marketing analysis of economic potencial of tourist services of spa Lukovska Banja", pages = "181-162", number = "1", volume = "12", doi = "10.5937/poseko13-15138", url = "conv_601" }
Radnović, B., Dragić, D., Miletić, L.,& Đurđević, D.. (2018). Marketing analiza privrednog potencijala turističkih usluga Lukovske Banje. in Poslovna ekonomija Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica., 12(1), 162-181. https://doi.org/10.5937/poseko13-15138 conv_601
Radnović B, Dragić D, Miletić L, Đurđević D. Marketing analiza privrednog potencijala turističkih usluga Lukovske Banje. in Poslovna ekonomija. 2018;12(1):162-181. doi:10.5937/poseko13-15138 conv_601 .
Radnović, Branislav, Dragić, Dragana, Miletić, Lidija, Đurđević, Diona, "Marketing analiza privrednog potencijala turističkih usluga Lukovske Banje" in Poslovna ekonomija, 12, no. 1 (2018):162-181, https://doi.org/10.5937/poseko13-15138 ., conv_601 .
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketing odnosa - uloga i značaj u malim i srednjim preduzećima / Relationship marketing: The role and importance of small and medium enterprises
Mihić, Svetlana; Andrejević, Aleksandar; Mihajlović, Milan (Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2012) -
Upravljanje uslugom kao instrumentom marketing miksa - primer Eurobank EFG Beograd / Service management as a marketing mix instrument: Example of EFG Eurobank Belgrade
Radnović, Branislav; Ilić, Milena P. (Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2011) -
Implementacija koncepta holističkog marketinga kao osnova uspešnosti reformi javnog sektora Republike Srbije / Implementation of the holistic marketing concept as a basis success reform of public sector of Republic of Serbia
Grgar, Diona; Radnović, Branislav (Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica, 2013)