Show simple item record

Methodical approach to teaching functions with parameters with the help of computer

dc.contributor.advisorTakači, Đurđica
dc.contributor.otherTeofanov, Nenad
dc.contributor.otherTakači, Đurđica
dc.contributor.otherIvanović, Mirjana
dc.contributor.otherĐapić, Petar
dc.contributor.otherŠpanović, Svetlana
dc.creatorBožić, Radoslav
dc.date.accessioned2023-04-07T13:33:39Z
dc.date.available2023-04-07T13:33:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/11380
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija156146115152456.pdf?controlNumber=(BISIS)1
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=110812&source=NaRDuS&language=sr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije15614611960179.pdf?controlNumber=(BIS
dc.identifier.urihttps://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/18
dc.description.abstractU  doktorskoj  disertaciji  je  elaborirano  istraživanje  koje  se  odnosi  na  primenu savremenih tehnologija u nastavi matematike na univerzitetskom nivou. Istraživanje se zasniva  na  kombinovanju  različitih  nastavnih  metoda,  sa  ciljem  unapređenja  kvaliteta znanja  studenata  u  oblasti  realnih  funkcija  i  njihovih  osobina.  Brojna  ranija istraživanja  bavila  su  se  primenom  metode  kolaborativnog  rada  u  nastavi,  kao  i implementacijom  savremene  tehnologije  u  nastavni  proces.  U  doktorskoj  disertaciji opisane  su  nastavne  metode  koje  se  zasnivaju  na  primeni  dinamičkog  softvera  u ispitivanju  osobina  funkcija,  odnosno  klasa  (familija)  funkcija,  kombinovane  sa metodama kolaborativnog, odnosno individualnog rada studenata. Korišćenjem pogodnog dinamičkog  softvera,  izrađeni  su  edukativni  materijali  koji  se  mogu  koristiti  u nastavi.  Sprovedena  su  pojedinačna  istraživanja,  koja  su  imala  za  cilj  utvrđivanje stepena uticaja primene novog metodskog pristupa na postignuća  studenata u posmatranoj oblasti. Rezultati svakog od istraživanja su statistički analizirani. Data su zaključna razmatranja,  koja  sadrže  diskusiju  o  rezultatima  sprovedenih  istraživanja,  kao  i smernice  za  implementaciju  novog  metodskog  pristupa  u  nastavni  proces  i  eventualna dalja istraživanja.sr
dc.description.abstractIn  the  doctoral thesis,  a  research  on  the  application  of  modern  technologies  in  teaching mathematics at the university level is elaborated. The research is based on the combination of different teaching methods, with the aim of improving the quality of  students' knowledge of real functions and their properties. Numerous previous research was carried out using the method of collaborative teaching work in teaching,  as well as the implementation of modern technology in the  teaching  process.  In  the  doctoral thesis,  teaching  methods  are  described  based  on  the application of dynamic software in the examination of the properties of functions, i.e. classes (families) of functions, combined with methods of collaborative, or individual work of students.By  using  suitable  dynamic  software, educational  materials  that  can  be  used  in  teaching  are created. Individual research was conducted, aimed at determining the degree of impact of the application  of  a  new didactic approach  on  students'  achievements  in  the  observed  field. The results of each study were statistically analyzed. Final conclusions are provided, which contain a discussion of the results of the conducted research, as well as guidelines for the implementation of the new didactic approach in the teaching process and possible further research.en
dc.languagesr (cyrill
dc.publisherUniverzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet
dc.rightsopenAccess
dc.subjectVišestruke reprezentacijesr
dc.subjectVišestruke reprezentacijesr
dc.subjectobrazovni softver GeoGebrasr
dc.subjectobrazovni softver GeoGebrasr
dc.subjectizvod funkcijesr
dc.subjectizvod funkcijesr
dc.subjectfunkcije sa parametrimasr
dc.subjectfunkcije sa parametrimasr
dc.subjectdinamički softversr
dc.subjectdinamički softversr
dc.subjectMultiple representationsen
dc.subjectfunctions with parametersen
dc.subjecteducational software GeoGebraen
dc.subjectdynamic softwareen
dc.subjectderivative of the function.en
dc.titleMetodička obrada funkcija sa parametrima uz pomoć računarasr
dc.titleMethodical approach to teaching functions with parameters with the help of computeren
dc.typedoctoralThesis
dc.identifier.fulltexthttp://redun.educons.edu.rs/bitstream/id/25/15.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_11380
dc.identifier.rcubt-6098
dc.type.versionpublishedVersion


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record